Gyakran ismételt kérdések

Megrendelés


Eredetiek a Gatio.hu-n található termékek?

Garantáljuk, hogy az általunk megvásárlásra kínált összes termék eredeti és a kifutó szezon kollekciójából származnak.

Hogyan adhatom le a megrendelésemet?

A megrendelés a GATIO-n nagyon egyszerű. A kívánt tételek kosárba helyezése után kattintson a »Tovább a fizetéshez« gombra. A megrendelés elküldéséhez hozzon létre egy fiókot. Új felhasználóként így egyszerűbben adhatja le megrendelését és így automatikusan bejelentkezve marad. Ha már rendelkezik felhasználói fiókkal, a felhasználói adatok segítségével máskor is egyszerűen bejelentkezhet (e-mail cím és jelszó). Megrendelése leadásához további három lépésen keresztül navigáljuk (szállítás és fizetés – információk – megrendelés megerősítése).

Telefonon keresztül is rendelhetek?

Ha telefonon keresztül szeretne rendelni, lépjen velünk kapcsolatba a +3616555943 számon. A GATIO ügyfélszolgálata bármikor rendelkezésére áll, ha kérdése van az online megrendeléssel, reklamációval vagy a termék visszaküldésével kapcsolatban.

Törölhetem a megrendelésemet, ha még nem lett elküldve?

A megrendelés törlése csak abban az esetben lehetséges, ha még nem lett elküldve. Kérjük lépjen kapcsolatba ügyfélszolgálatunkkal, hogy azonnal törölni tudjuk megrendelését. Az ügyfélszolgálattal bármikor kapcsolatba léphet a +3616555943 telefonszámon vagy az info@gatio.hu e-mail címen.

Megváltoztathatom a kézbesítési címet a már visszaigazolt megrendelése esetében?

A kézbesítés címének módosítása akkor lehetséges, ha a megrendelése még nem lett elküldve. Kérjük lépjen kapcsolatba ügyfélszolgálatunkkal, hogy azonnal megváltoztathassuk a kézbesítési címet. Az ügyfélszolgálattal bármikor kapcsolatba léphet a +3616555943 telefonszámon vagy az info@gatio.hu e-mail címen.

Mi történik a megrendelés befejezése után?

A megrendelés elküldése után egy e-mailt fog kapni, amiben szerepelni fog a megrendelt termékek adatai, a számlázási és kézbesítés cím, valamint a fizetés módja. Ha kérdése volna, lépjen kapcsolatba ügyfélszolgálatunkkal az info@gatio.hu e-mail címen vagy a +3616555943 telefonszámon.

Fizetés és szállítás


Milyen fizetési módok lehetségesek?

Utánvétel, online bankkártyás fizetés.

Mikor és milyen módon fogom kézhez kapni a számlát?

A számlát a termékeket tartalmazó csomagban találja. Amennyiben nem találja, vagy elvesztette lépjen velünk kapcsolatba és mi elküldjük az Ön e-mail címére. Az ügyfélszolgálattal bármikor kapcsolatba léphet a +3616555943 telefonszámon vagy az info@gatio.hu e-mail címen.

Mennyibe kerül a postai kézbesítés?

30 000 Ft érték feletti vásárlás esetén a szállítás ingyenes. Ennél az összegnél alacsonyabb értékű megrendelések szállítási díja 990 Ft (Csomagküldő szolgálattal) és 1490 Ft (Által - házhozszállítás).

Meddig tart a kézbesítés?

A kézbesítés ideje 2-9 munkanap attól függően, hogy melyik raktárban található az adott termék. A pontos kézbesítési idő minden termék mellett megtalálható elég, ha a termék oldalán kiválasztja a szükséges változatot (méretet) és a termék leírása alatt automatikusan megjelenik a kézbesítés időtartama.

Ki fogja kézbesíteni a csomagot?

Termékeinket a logisztikai partnerünkkel vagy a Csomagküldő.hu által küldjük.

Hogyan követhetem nyomon a megrendelésemet?

A megrendelés elküldése után kapni fog egy e-mailt a küldemény számával együtt.

Megváltoztathatom a kézbesítés címét már jóváhagyott megrendelés esetén?

A kézbesítés címe akkor változtatható meg, ha a csomag még nem lett elküldve. Ahhoz, hogy kérését elbírálhassuk, kérjük lépjen kapcsolatba ügyfélszolgálatunkkal. Az ügyfélszolgálattal bármikor kapcsolatba léphet a +3616555943 telefonszámon vagy az info@gatio.hu e-mail címen.

Mit tegyek, ha sérült árut kaptam?

Ha a kézbesített áru nincs rendben, természetesen díjmentesen visszaküldheti azt, az ok megadásával együtt. Amint kézhez kapjuk a terméket és ellenőriztük annak állapotát, visszautaljuk a vételárat vagy egy hibátlan terméket küldünk helyette.

Kedvezménykuponok


Hogyan érvényesíthetem kedvezményre jogosító kódomat?

Ha kedvezményre jogosító kódja van, azt közvetlenül a megrendelés leadásakor érvényesítheti. A bevásárlókosárban illessze be kódját a » Kedvezmény kupon behelyezése « sorba. Megrendelésének összértéke ezután automatikusan módosul, és a kedvezménykód értéke levonásra kerül.

Kedvezménykuponomat utólagosan is érvényesíthetem a már leadott megrendelésre?

A kedvezménykupont utólagosan nem lehet felhasználni. Ha elfelejtette érvényesíteni kódját az adott megrendelés leadásakor, a következő megrendelés során megteheti azt.

A kedvezménykódom nem működik, mi lehet az oka?

Ha nem működik kedvezménykódja, annak okai a következők lehetnek:

1. A kupon már érvényesítve volt és ezért a kód érvénytelen.

2. A kupon érvényesítése minimális vagy maximális megrendelési értékéhez kötött.

3. A kupon nem az összes márka esetében érvényesíthető.

Ha kuponja más okból kifolyólag nem működik, kérjük forduljon ügyfélszolgálatunkhoz és készítse elő kedvezménykuponját.

Áru visszaküldése és reklamáció


Hogyan küldhetem vissza terméket?

Az áru visszaküldéséhez kérjük töltse ki az oldalon található űrlapot: Elállási nyilatkozat

Csere/visszaadás esetén, a terméken minden eredeti címkének rajta kell lennie!

Hogyan reklamálhatok a termék minősége miatt?

Reklamáció esetén kérjük töltse ki az oldalon található űrlapot: Elállási űrlap

Mi az eljárás a termék cseréjekor?

A termék cseréje esetén kérjük töltse ki az oldalon található űrlapot:  Elállási űrlap.

Csere/visszaadás esetén, a terméken minden eredeti címkének rajta kell lennie!

Hány napom van a termék visszaküldésére?

A terméket a megrendelés kézhezvételétől számított 30 naptári napig küldheti vissza. A visszaküldéssel kapcsolatos további információkat feljebb találja.

Hogyan kapom vissza a pénzemet?

A pénzt a reklamációs nyomtatványban megadott számlaszámra küldjük vissza. Ha bármilyen kérdése van a pénz visszautalásával kapcsolatban, lépjen kapcsolatba ügyfélszolgálatunkkal a +3616555943 telefonszámon vagy az info@gatio.hu e-mail címen.

Hány napig tart a pénz számlára történő visszautalása?

A visszafizetendő összeg, a törvény által meghatározott 14 napos határidőn belül kerül jóváírásra az Ön számláján. Ez a 14 nap attól a pillanattól kezdődik, amikor kézhez kaptuk és ellenőriztük a visszaadott terméket. Ezt az összeget, az Ön teljes megelégedettsége érdekében, általában a visszaküldött termék kézhezvétele és ellenőrzése utáni 2-3 munkanapon belül utaljuk az Ön számlájára.

Milyen címre küldjem vissza az árut?

A kitöltött űrlapot a termékekkel együtt küldje vissza az Csomagküldő.hu, GATIO - ID 94012973, Teve utca 60, 1139 Budapest, Magyarország címre. Figyelem! A csomag visszaküldésénél a címben szükséges megadni a feltüntetett ID-t is, ellenkező esetben nem kézbesítik nekünk a csomagot.

Kapcsolat


Hogyan léphetek kapcsolatba Önökkel?

Ügyfélszolgálatunkkal bármikor kapcsolatba léphet a info@gatio.hu e-mail címen vagy telefonon a +3616555943 számon (hétfő-péntek, 8-16.00 óráig).

Rólunk

Ön minőségi ruházatot és szolgáltatást érdemel. Ezért vagyunk itt.

Mielőtt úgy döntöttük, hogy márkás ruhákkal foglalkozó internetes üzletet nyitunk, valami hiányzott a piacról: egy webáruház, amely a minőséget kínál kedvező áron és közben gondoskodik az ügyfeleiről is. Ezért megbízható beszállítókat választottunk és eredeti, kifutó szezonokból származó, kedvező árú termékekkel kezdtünk el foglalkozni. Ügyeltünk arra is, hogy vásárlása a lehető legegyszerűbb és leggyorsabb legyen. Alázattal kezdtünk neki és tudtuk, hogy a sikerhez és elégedettséghez tisztességes és felelősségteljes út vezet, amelyet folyamatosan követünk. A Gatio.hu-ra mindig támaszkodhat:

 

+ Eredeti ruházat kiváló áron

+ Gyors és ügyfélbarát kommunikáció

+ Termékek problémamentes kézbesítése

+ Felesleges illetékek nélkül

+ Professzionális hozzáállás

+ A szállítás 30 000 Ft értékű vásárlás felett ingyenes

 

Az ügyfelek oda mennek, ahol megbecsülik őket.

Becsülünk minden ügyfelet és számunkra ez nemcsak egy közhely. Elsődleges célunk egy baráti kapcsolat kialakítása, továbbá gondoskodni az ügyfélről nemcsak a vásárlás előtt, hanem az alatt és utána is. Nem bujkálunk a termék reklamációjakor vagy annak visszaküldésekor. Csak abból ismerszik meg egy webáruház minősége, ahogy reklamáció esetén kezeli vásárlóit. Kellemes vásárlást kínálunk webáruházunkban!

Gatio.hu