Gyakran ismételt kérdések

Megrendelés


Eredeti az áru a Gatio.hu oldalon?

Minden általunk forgalmazott áru eredeti. Gondosan választjuk ki a világmárkák outlet-termékeit. Teljesen eredeti darabokat lehet fogni. Jelenleg Olaszországból, Franciaországból és Lengyelországból importálunk árut.

Hogyan rendelhetek?

A rendelés folyamata a GATIO-n meglehetősen egyszerű: Miután a szükséges termékeket a kosárba helyezte, kattintson a »Fizetés folytatása« lehetőségre. Javasoljuk, hogy hozzon létre ügyfélfiókot a megrendelés leadásához és befejezéséhez. Új vásárlóként ezt könnyedén megteheti a rendelési folyamat során, így automatikusan bejelentkezik. Ha már rendelkezik ügyfélfiókkal, egyszerűen bejelentkezhet felhasználói adataival (e-mail címek és jelszavak). A rendelési folyamat ezután három lépésből áll: szállítás és fizetés, Önnel kapcsolatos információk és a megrendelés visszaigazolása.

Telefonon is lehet rendelni?

Ha telefonos rendelést szeretne leadni, keressen bizalommal a +420 371 655 563-as telefonszámon. GATIO ügyfélszolgálatunk minden munkanapon 8-15 óráig áll rendelkezésére. Szívesen adunk tanácsot az online rendelésekkel, reklamációkkal vagy visszaküldéssel kapcsolatos kérdésekben.

Lemondhatom a rendelésemet, ha még nem szállították ki?

A megrendelés törlésére csak akkor van lehetőség, ha a rendelést még nem küldték el. Kérjük, vegye fel a kapcsolatot ügyfélszolgálatunkkal telefonon, hogy azonnal megvizsgálhassuk rendelés törlési kérelmét. Ügyfélszolgálatunk a +420 371 655 563 telefonszámon vagy az info@gatio.hu e-mail címen áll rendelkezésére.

Módosíthatom a szállítási címet egy már visszaigazolt rendelés esetén?

A cím megváltoztatása csak akkor lehetséges, ha a rendelést még nem küldték el. Kérjük, vegye fel a kapcsolatot ügyfélszolgálatunkkal telefonon, hogy azonnal megvizsgálhassuk rendelés törlési kérelmét. Ügyfélszolgálatunk a +420 371 655 563 telefonszámon vagy az info@gatio.hu e-mail címen áll rendelkezésére.

Mi történik a megrendelés befejezése után?

Megrendelésének elküldését követően azonnal visszaigazoló e-mailt kap a megrendelés beérkezéséről, amely tartalmazza a kiválasztott termékekre vonatkozó információkat, a számlázási és szállítási címet, valamint a fizetési módot. Ha kérdése van, forduljon ügyfélszolgálatunkhoz az info@gatio.hu e-mail címen vagy a +420 371 655 563 telefonszámon.

 

Fizetés és szállítás


Milyen fizetési módok állnak rendelkezésre?

A következő fizetési módok közül választhat: bankkártyás fizetés, GoPay, banki átutalás és utánvét.

Mikor és hogyan kapom meg a számlámat?

A számlát termékeivel együtt a csomagban találja.

Mennyi a postaköltség ára?

20.000 Ft érték feletti vásárlás esetén a szállítás ingyenes. Ennél az összegnél alacsonyabb értékű megrendelések szállítási díja 990 Ft (Csomagküldő szolgálattal) és 1.490 Ft (Által - házhozszállítás).

Mi a szállítási idő?

A szállítási idő 4-10 munkanap, de legfeljebb 15 munkanap, attól függően, hogy a termék melyik raktárban található. A pontos szállítási időt minden terméknél megtalálja, csak a termékoldalon kell kiválasztania a kívánt változatot (méretet), és a szállítási idő automatikusan megjelenik a termékleírás alatt.

Ki fogja kézbesíteni a csomagot?

Termékeinket a logisztikai partnerünkkel vagy a Csomagküldő.hu által küldjük.

Hogyan követhetem nyomon a rendelésemet?

A megrendelés elküldése után kapni fog egy e-mailt a küldemény számával együtt.

Módosíthatom a szállítási címet egy már visszaigazolt rendelés esetén?

A kézbesítés címe akkor változtatható meg, ha a csomag még nem lett elküldve. Ahhoz, hogy kérését elbírálhassuk, kérjük lépjen kapcsolatba ügyfélszolgálatunkkal. info@gatio.hu e-mail címen.

Mi a teendő, ha nem megfelelő árut kapok?

Ha a kézbesített áru nincs rendben, természetesen visszaküldheti a terméket ,, az ok megadásával együtt. Amint kézhez kapjuk a terméket és ellenőriztük annak állapotát, visszautaljuk a vételárat vagy egy hibátlan terméket küldünk helyette.

 

Kedvezményes kuponok


Hogyan érvényesíthetem kedvezményre jogosító kódomat?

Ha kedvezményre jogosító kódja van, azt közvetlenül a megrendelés leadásakor érvényesítheti. A bevásárlókosárban illessze be kódját a » Kedvezmény kupon behelyezése « sorba. Megrendelésének összértéke ezután automatikusan módosul, és a kedvezménykód értéke levonásra kerül.

Kedvezménykuponomat utólagosan is érvényesíthetem a már leadott megrendelésre?

A kedvezményes kupon később is hozzáadható. További kedvezményes kupon hozzáadásához forduljon ügyfélszolgálatunkhoz a 371 655 563 telefonszámon vagy az info@gatio.hu e-mail címen.

A kedvezménykódom nem működik, mi lehet az oka?

Ha nem működik kedvezmény kódja, annak okai a következők lehetnek:

1. A kupon már érvényesítve volt és ezért a kód érvénytelen.

2. A kupon érvényesítése minimális vagy maximális megrendelési értékéhez kötött.

3. A kupon nem az összes márka esetében érvényesíthető.

Ha kuponja más okból kifolyólag nem működik, kérjük forduljon ügyfélszolgálatunkhoz és készítse elő kedvezménykuponját.

 

Visszaküldések és reklamációk


Hogyan tudom visszaküldeni az árut?

Az áru visszaküldéséhez kérjük, töltse ki az oldal alján található űrlapot az üzleti feltételekkel: Üzleti feltételek

A cserére/visszaküldésre kerülő árun fel kell tüntetni az eredeti címkéket!

Hogyan reklamálhatok?

Az áru igényléséhez kérjük, töltse ki az oldal alján található űrlapot az üzleti feltételekkel: Üzleti feltételek 

Mi az eljárás a termék cseréjekor?

Az áru visszaküldéséhez kérjük, töltse ki az oldal alján található űrlapot az üzleti feltételekkel: Üzleti feltételek 

A cserére/visszaküldésre kerülő árun fel kell tüntetni az eredeti címkéket!

Hány napig kell visszaküldenem az árut?

Az árut a megrendelés kézhezvételétől számított 14 napon belül visszaküldheti. Az áruk GATIO részére történő visszaküldésével kapcsolatos további információk ebben a fenti részben találhatók.

Hogyan kapom vissza a pénzem?

A pénzt a reklamációs űrlapon megadott bankszámlára utaljuk.

Ha nem ad meg visszatérítési számlaszámot:

  • Banki átutalásos/kártyás fizetés esetén a pénz automatikusan visszakerül arra a számlára, amelyről a rendelést kifizette.
  • Utánvét esetén ügyfélszolgálatunk felveszi Önnel a kapcsolatot.

Ha kérdése van a visszatérítéssel kapcsolatban, forduljon ügyfélszolgálatunkhoz.

Mennyi ideig tart a pénz átutalása egy számlára?

Az összeg a törvényes 14 napos határidőn belül jóváírásra kerül a számláján attól a pillanattól számítva, hogy megkaptuk és ellenőriztük a visszaküldött árut.

Milyen címre küldjem a visszaküldendő árut?

Csomagolja be a kitöltött űrlapot és a termékeket és küldje el a címre:

 

CEEEC Hungary Kft,
Vásárhelyi Pál út 13,
6725 Szeged

 

Kérem küldje vissza a terméket egy csomagban postán a legegyszerűbb módon.

SZEMÉLYES ÁTVÉTELRE NINCS KAPACITÁSUNK

 

 

 

A sütik beállítása

Sütiket használunk, hogy kényelmes böngészést biztosítsunk a látogatások elemzése által, folyamatosan fejlesztve az oldal funkcionalitását, teljesítményét és használhatóságát

Szükséges (mindig aktív, nem lehet kikapcsolni)
Ezek a sütik szükségesek a weboldal megfelelő működéséhez
Statisztikai
Segítenek megérteni, hogyan használja a weboldalat. Fejlesztésekhez használhatjuk őket
Profilozás (marketing)
Ezek a sütik lehetővé teszik számunkra, hogy releváns tartalmakat és hirdetéseket jelenítsünk meg, amelyeket érdekesnek és hasznosnak találhat